Fix


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
type="text/javascript" src="kpopnews1.loxblog.com">


آمار مطالب

:: کل مطالب : 180
:: کل نظرات : 24

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 288
:: بازدید ماه : 1142
:: بازدید سال : 2165
:: بازدید کلی : 68543

RSS

Powered By
loxblog.Com

اخبار کی پاپ

تبلیغات

اخبار کی پاپ

تومان
تومان
تومان
تومان


Fix
شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 10:36 PM | بازدید : 1166 | نوشته ‌شده به دست Golsa | ( نظرات )

یه توضیح در مورد لوگو ها 

۱.اگه شما لوگو یک رو در وبتون بزارید لوگو شما در گوشه وب بالای (دیگر موارد) قرار می گیرد

۲. اگه لوگوی دو رو قرار بدید بنر شما گوشه وب در دسته دیگر موارد قرار میگیرد 

۳. اگه لوگوی سه رو قرار بدید  لوگوی شما بالای محصولات اول وب قرار می گیرد 

البته این در صورتیکه که شما هم لوگوی مارو در جایی قرار بدید که معلوم باشه .

(لوگو سه به زودی قرار میگیرد)

 

سایز  550* 350  نام لوگو (۱)

اخبار کی پاپ

 

سایز 350*200 نام لوگو (۱)

   

P

 

 

سایز 550*350 نام لوگو(۲)

ممنون از الانکه این لوگو رو برام درست کرد 

http://jiyoon.mihanblog.com

P

 

 

سایز 350*200 نام (۲)

P

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فرناز در تاریخ : 1396/5/28/6 - - گفته است :
تا حالا تبادلش انجام ندادم چجوره؟
پاسخ: الان میام بهت میگم

/weblog/file/img/m.jpg
nadia در تاریخ : 1396/5/28/6 - - گفته است :
سلام عزیزم...لینک شدی...به قسمت نظرات سر بزن
پاسخ:ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
Bella_K.C در تاریخ : 1396/5/22/7 - - گفته است :
فک کنم تو ی پستی قبلا کامنت گذاشته بودم دوباره هم کامنت گذاشتم
راستی فن ارته خیلی خوب بودا! *__*

پاسخ: خواهش (قلب)


/commenting/avatars/avatar07.jpg
Maya در تاریخ : 1396/5/22/7 - - گفته است :
سلام کجایی نیستی؟
پاسخ:کار داشتم از شنبه مثل همیشه اپ می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
Bella_K.C در تاریخ : 1396/5/13/5 - - گفته است :
سلاممم تو این وبمم لینک شدی!

پاسخ:منم لینکت کردم


/weblog/file/img/m.jpg
helia در تاریخ : 1396/5/12/4 - - گفته است :
سلام عزیز مدیر سایت btsfanfiction هستم.لینکت کردم .. ولی انگار شما منو لینک نکردین لطف کن اگر میشه منم لینک کن.
ادرس سایت ما:
btsfanfiction.tk
پاسخ:سلام چرا لینکت کردم ولی انگار یه مشکلی پیش اومده ببخشید

/weblog/file/img/m.jpg
Bella_K.C در تاریخ : 1396/5/11/3 - - گفته است :
سلاممم لینک شدی
پاسخ:ممنون منم لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: